|
|||||||
| Vragen Stel hier al je vragen over het forum. |
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Kwa leg out heb ik de foto naar boven verplaatst en horizontaal herhaal. Plus heb ik er de agenda van SI in gezet. Foto's van auto's van Leden toegevoegd.
Proud owner off a: - Honda Civic MB3 '97 - Lexus GS300 JZS160 '02 Laatst gewijzigd door Erick : 14 maart 2010 om 14:35. |
|
|
||||
|
||||
|
ziet er goed uit Erick, en de goedkeuring voor de nieuwe leden is elke keer binnen een dag geregeld..
|
|
|
||||
|
||||
|
nog niet allemaal :P:P
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb jouw request vandeweek al goedgekeurd?
mocht er wat mis zijn gegaan gooi dan een nieuwe request ertegenaan en dan zal die deze keer met mijn volle aandacht goedgekeurd worden zodat je iig lid bent ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
nee kdacht dat het over de foto's ging :P lid ben ik al met volle trots
![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
erick, ik heb even een testje bij de 'berichten' neergezet.
kan jij eens kijken of je het wat vind, en zo ja.. misschien van elk lid zo'n bericht maken. ik kan namelijk geen foto's uit de album van S-I hyves gebruiken in die berichten, wellicht een hyves-admin wel. overigens ook nog wat gadgets toegevoegd. even wat meer dingetjes erop, en het lijkt net een echte hyves.
|
||||
|
||||
|
erick, onder de foto van de cupra310 staat Dirk... het is echter Dick
![]()
|
||||
|
||||
![]() Veranderd. Sorry Dick.
|
||||
|
||||
|
is het mogelijk om mappen aan te maken bij de foto's? lijkt me mooier om te rangschikken zo.
misschien kan jerry of erick even de niet werkende gadget weghalen van patrick, ik heb inmiddels de youtube versie er naast gezet die wel werkt
|
||||
|
||||
|
net het filmpje van de prijsuitreiking op de hyves pagina gezet
|