|
|||||||
| Pics: Gespot Plaats hier pics van auto's die je hebt gespot. |
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
GESPOT
enz enz enz...Ja ik woon om de hoek bij de HAI..en moet ik nou echt elke gestylde bak gaan posten...vindt het leuker om dan club-members te posten..en dan niet op hun werk ofzo maar dan op "andere" plekken. TOCH? |
|
|
||||
|
||||
|
He Pat heb je zelf de foto's gemaakt en de auto's verwisseld.
![]()
|
||||
|
||||
|
Helaas geen foto's maar wel 2 dikke auto's gespot.
1. Honda s2000 van John Larga (JDMautoparts) in leiderdorp. Ziet er echt dik uit terwijl er niet veel aan gedaag is. - 18.2 plaatje (alleen achter). - Dikke verlaging. - Mooie bronsen wielen met semi-slicks eromheen. 2. Honda integra type R op de churchilllaan rond de klok van half 6. Een witte met de stuur aan de rechter kant. Gr steve
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Helaas weer geen foto's
.Maar misschien morgen even foto maken. Staat bij ons op werk nu een porsche panamera serieus dik ding .En in omgeving leiderdorp een dikke gele leonFR type 2 met bodykit (zelfde als cupra310) en een sportuitlaat,mat zeer mooi geluid. Gr steve
|
||||
|
||||
|
Vandaag bij Rijsbergen Alphen Jeroen's MX3.
![]()
|
||||
|
||||
![]() gespot bij BCS Van Elswijk in Hazerswoude Dorp. de welbekende donkerblauwe tijgertigra stond er ook, op de brug maar hek geen foto van gemaakt, von het beetje raar om midden in die werkplaats beetje auto te fotograferen :P |
|
|
||||
|
||||
|
Ik zag Alex vandaag, rond 15.40 uur, weer met zijn schitterende Seat
heee Alex, Je gaspendaal zit rechts hoor, wat ging jij met een slakkegang. MZL, Dick |
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb ook geen performance auto he, all show no go
|
|
|
||||
|