|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Spreken we ergens af, zodat we met elkaar er heen rijden. Hoe gaat het betalen, aan de kassa daar of vooraf. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Verzamelplek: Transferium Tijd 07:45 uur. Vertrek 08:00 uur. |
|
|
||||
|
||||
|
kan niet wachten liever vandaag dan morgen hahahaha
|
|
|
||||
|
||||
|
eerste grote meeting van het jaar.. hoop dat de zon zich goed laat zien, afgelopen jaar was het regenachtig.
we zitten in iedergeval goed tussen het racegeweld ![]()
|
||||
|
||||
|
- Dick - Seat Leon Cupra 310
- Bossiean - Seat Ibiza (ovb) - Sander - Subaru Impreza - Steve - Mazda 3 - Jorgen - VW golf 3 VR6 - Jop - Seat Arosa - Benno - Audi A3 - Mark - VW Golf 4 - - Kom mensen nog 2 pleken vrij er is een kans dat ik er niet bij bent. de reden kan je lezen in mijn voorstel topic. misschien dat hij weer bij hoewijk staat. |
|
|
||||
|
||||
|
Je brengt hem maar een week later
.Of pas als de supra klaar is, hij heeft toch helemaal geen tijd voor andere dingen? Gr steve
|
||||
|
||||
|
supra? ik heb geen supra zien staan bij hoewijk
![]() en dit is reparatie van een echte show wagen, dus die heeft voorrang ![]() ![]() maar als het inderdaad te druk is om dit op te lossen, en ik moet wachten tot die supra klaar is, dan staat de ibiza ook niet op speed 2010 ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hoop toch dat de supra ruim voor speed klaar is.
(dan kan hij die ibi van jouw ook voor die tijd nog doen) ![]() Gr steve
|
||||
|
||||
|
Erick ga jij niet mee?
|
|
|
||||
|
||||
|
vrienden stoppen jullie ook nog bij het brugrestaurant? anders is het voor benno en mij een beetje omrijden zijn jullie rond kwart over 8 bij het brug restaurant?? heb er zeker zin in!!